انجمن علمی مدیریت دانشگاه شهید بهشتی

وبلاگ عمومی دانشجویان رشته مدیریت

انجمن علمی مدیریت دانشگاه شهید بهشتی

وبلاگ عمومی دانشجویان رشته مدیریت

کارگروه نشریه

جلسه بعدی نشریه انجمن علمی مدیریت در روز دوشنبه 2/9/88 در کلاس 201 برگزار خواهد شد.

از تمامی علاقه‌مندان به همکاری با نشریه دعوت می‌شود در این نشست شرکت نمایند.

عضویت در هسته مرکزی انجمن علمی مدیریت

به دلیل استعفای چند تن از اعضای هسته مرکزی انجمن علمی، انتخابات میان دوره ای انجمن علمی مدیریت برای انتخاب اعضای جدید، در اواسط آذر ماه برگزار خواهد شد. لذا از تمامی دوستان علاقه مند به عضویت در هسته مرکزی انجمن علمی در خواست می شود برای اعلام نامزدی و ثبت نام در انتخابات، از روز شنبه 30/8/88 تا روز چهارشنبه 4/9/88 به دفتر انجمن علمی مراجعه کنند.

کارگاه ترجمه

قابل توجه دانشجویان مدیریت دولتی

جلسه دوم کار گروه ترجمه دولتی در روز شنبه مورخ ۳۰ / ۸ / ۸۸ ساعت ۱۱:۴۵ در کلاس شماره ۷ ( ساختمان جدید ) برگزار خواهد شد.

مهم درمورد نشست هم‌اندیشی

نشست هم اندیشی انشجویی

پنجمین نشست هم اندیشی دانشجویی با موضوع "اخلاق در مدیریت" امروز سه‌شنبه 26/8/88 برگزار شد. نشستی که پربارتر و غنی تر از نشست های قبلی برگزار شد.

موضوع محوری نشست پنجم، راهکارهای نهادینه کردن اخلاق در سازمان‌ها بود و موضوعی که برای نشست ششم انتخاب شد عبارت است از: اخلاقیات در شرکت‌های ایرانی.

با توجه به اینکه نتایج این نشست‌ها به صورت مقاله ای در نشریه انجمن علمی به چاپ خواهد رسید، از تمامی دوستانی که مایلند در جمع بندی نتایج و نظرات با انجمن علمی همکاری داشته باشند، دعوت می‌شود به دفتر انجمن‌های علمی (آقای محسن روستا) مراجعه نمایند.

همچنین در صورتی که هر یک از دوستان ایده‌ای را در مورد موضوع نشست‌های بعدی در نظر دارند، می‌توانند ایده خود را در جلسه بعدی نشست هم‌اندیشی مطرح نمایند.

عضویت در هسته مرکزی انجمن علمی

قابل توجه دانشجویان رشته مدیریت

با توجه به اینکه چند تن از اعضای هسته مرکزی انجمن علمی مدیریت به دلایلی استعفا نموده اند، لذا برای تعیین اعضای جدید، انتخابات میان دوره‌ای انجمن علمی در آینده‌ی نزدیک برگزار خواهد شد. به همین منظور از تمامی دانشجویانی که علاقه مند به عضویت در هسته مرکزی انجمن علمی مدیریت هستند، دعوت می‌شود تا با حضور در دفتر انجمن‌های علمی از جزئیات انتخابات میان دوره ای مطلع گردند.

انتقال تجربیات مدیران

روز دوشنبه 25/8/88 در پی دعوت انجمن علمی مدیریت از جناب آقای محمد حسین غوثی، ایشان در دانشکده مدیریت و حسابداری حضور پیدا کردند و در نشست گرمی که با دانشجویان دانشکده داشتند، بخشی از تجربیات خود را در زمینه اصول و فنون مذاکره در اختیار دانشجویان قرار دادند.

پیش از این نشست، ایشان از نمایشگاه کتابی که به همت انجمن علمی مدیریت و کمک و همیاری دانشجویان دانشکده ترتیب داده شده است، دیدن کردند.

در پایان نشست نیز به سوالات دانشجویان پاسخ داده شد.

به زودی متن کامل سخنان ایشان به همراه تصاویر و فایل صوتی کنفرانس از طریق همین پایگاه در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت.  

هفتمین کنفرانس مدیریت

قابل توجه دانشجویان علاقه مند به شرکت در هفتمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت؛ بخش علمی/ پژوهشی

این کنفرانس با حضور اساتید برجسته دانشکده‌های مدیریت و صنایع درسطح کشور، در 9 محور مختلف و در دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.

نظر به این‌که تاریخ برگزاری این کنفرانس 26 آذرماه است، زمان پایان ثبت نام برای شرکت در این کنفرانس 12 آذرماه اعلام شده است و تمدید نخواهد شد. لذا دانشجویانی که قصد شرکت در این کنفرانس را دارند، تنها در صورت نام‌نویسی تا تاریخ 30 آبان ماه از تخفیف ویژه برخوردار خواهند بود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر به دفتر انجمن‌های علمی مراجعه نمایید.

نمایشگاه کتاب

در پی درخواست مکرر دانشجویان نمایشگاه کتاب انجمن علمی مدیریت تا تاریخ 3 آذر تمدید شد.

از تمامی اساتید و دانشجویان دعوت می‌شود تا از این نمایشگاه که در سطح دانشکده‌ مدیریت و حسابداری بی‌نظیر است، دیدن فرمایند.

قابل توجه دانشجویان ورودی 88 رشته مدیریت مالی

نشست پرسش و پاسخ دانشجویان مدیریت مالی با مدیر گروه رشته، آقای دکتر بدری، دوشنبه 2/9/88 رأس ساعت 2:30 عصر در کلاس 203 برگزار خواهد شد.

این جلسه با هدف آشنایی ورودی های جدید با رشته مدیریت مالی ترتیب داده شده است و آقای دکتر بدری در این جلسه به پرسش‌های دانشجویان در مورد رشته مدیریت مالی، بازار کار، آینده‌ی تحصیلی، مشکلات گروه و رشته و سایر موارد مرتبط با مدیریت مالی پاسخ خواهند داد.

لذا از تمامی دانشجویان ورودی سال تحصیلی جدید، برای آشنایی بیشتر با رشته مدیریت مالی دعوت می‌شود در این نشست شرکت نمایند. 

  

کارگروه نشریه

جلسه کارگروه نشریه انجمن علمی مدیریت

از تمامی دوستانی که علاقه‌مند به فعالیت در نشریه انجمن علمی هستند، دعوت می‌شود تا در جلسه بعدی نشریه در روز دوشنبه 2/9/88 ساعت 12 در کلاس 201 حضور یابند.

قابل توجه دانشجویان عزیز

انجمن علمی در راستای اهداف خود برای کاهش فاصله بین مباحث نظری و تئوری های مدیریت و کاربرد این تئوری ها در محیط کاری و صنعت در تلاش است تا از مدیران با تجربه دعوت کند تا با حضور خود در جمع دانشجویان، بخشی از تجارب خود را در اختیار دانشجویان علاقه مند قرار دهند.

نخستین تلاش های دوستان شما در انجمن علمی به ثمر نشست و جناب آقای محمد حسین غوثی روز دوشنبه 25/8/88 در دانشکده مدیریت وحسابداری حضور خواهند یافت.

از تمام علاقه مندان دعوت می شود تا در این نشست حضور پیدا کنند.

دوشنبه 25/8/88         ساعت 11:30 الی 12:30      کلاس 302

نشست هم‌اندیشی دانشجویی

قابل توجه شرکت کنندگان در نشست‌های هم اندیشی دانشجویی

از این هفته جلسات نشست روزهای سه ‌شنبه ساعت 11:45 در کلاس 7 برگزار خواهد شد.

لذا نشست این هفته در روز سه شنبه 26/8/88 برگزار می‌شود.

موضوع: راهکارهای موجود برای اخلاق مدار کردن سازمان و مدیریت.

قابل توجه دانشجویان عزیز

انجمن علمی مدیریت از تاریخ 23 آبان لغایت 26 آبان در هفته "کتاب و کتاب‌خوانی" نمایشگاه کتاب‌های مدیریتی را برگزار می‌کند.

موضوعات کتاب‌ها: نوآوری، مدیریت تحول، رهبری، مدیریت عمومی، کسب و کار الکترونیک، بازاریابی،مدیریت بر خود، مدیریت آینده، کارآفرینی، مدیریت دولتی، مشتری مداری،مهندسی مجدد، تجربه مدیران، مدیریت مالی، سرمایه‌گذاری، بورس، فارکس و ...

لذا از تمامی علاقه‌مندان دعوت می‌شود از این نمایشگاه دیدن بفرمایند.

پیشگفتار

در این چند هفته ای که به صورت مستقیم با دانشجویان دانشکده در جلسات مختلف ارتباط داشتیم، تمام تلاش خود را کردیم تا تصویری شفاف از انجمن علمی مدیریت در اذهان عزیزان شکل‌گیرد؛ تصویری روشن و بدون نقاط مبهم. با توجه به برنامه های مختلفی که در دانشکده برگزار شد و بازخوردهایی که ما از دانشجویان دریافت نمودیم، سعی کردیم روز به روز نقاط ضعف و ایراداتی را که در جلسات داشتیم، برطرف کنیم. ولی با تمام این تفاسیر، ما در انجمن علمی مدیریت، همچنان در مرحله کسب تجربه و یادگیری از شما دوستان عزیز هستیم.

ادامه مطلب ...