انجمن علمی مدیریت دانشگاه شهید بهشتی

وبلاگ عمومی دانشجویان رشته مدیریت

انجمن علمی مدیریت دانشگاه شهید بهشتی

وبلاگ عمومی دانشجویان رشته مدیریت

سلام 

کلیه کلاس ها و فعالیت های انجمن علمی در نیمسال تحصیلی جاری متوقف شده است و برنامه هایمان از نیمسال تحصیلی آینده منظم تر و منسجم تر پی گرفته خواهند شد.

مدیریت زمان ( ۲‌ )

3- مدیریت زمان شخصی  

مدیریت زمان شخصی بخش قابل ملاحظه‌ای از زمان روزانه را صرف می‌کند. مهارتهای مدیریت زمان شخصی در عمل دارای اشکالاتی هستند. اولویت‌بندی اهداف شخصی می‌تواند خیلی مشکل باشد زیرا باید نسبت به فعالیت‌های اولویت‌دار، در دسته دوم از اهمیت قرار گیرند. این بخش به شما کمک می‌کند که اهداف شخصی خود را اولویت‌بندی کنید بطوری که در برنامه شما قرار گیرند. شما روش «فقط بگو نه» را یاد می‌گیرید که به شما در سبک کردن زمانبندی کمک می‌کند. این بخش هم‌چنین چگونگی ایجاد وقت برای فرزندان و دیگر افراد مهم برای شما را مورد بررسی قرار می‌دهد.

ادامه مطلب ...

هم اندیشی با موضوع خلاقیت

سلسله نشست های هم اندیشی با موضوع خلاقیت از روز سه شنبه  88/09/24 آغاز میگردد.

جلسات هم اندیشی هر سه شنبه ساعت 11:45 در کلاس 7 تشکیل میشود.   

نمایشگاه کاریکاتور و نقاشی انجمن علمی مدیریت

به اطلاع میرساند نمایشگاه کاریکاتور و نقاشی به همت جمعی از دانشجویان دانشکده و به هماهنگی انجمن علمی مدیریت در روزهای ۲۲ الی ۲۴ آذر ماه برگزار می شود. 

از تمامی علاقه مندان دعوت می شود با حضور خود در این نمایشگاه دوستان خود را به ادامه فعالیت دلگرم نمایند.  

مکان نمایشگاه: طبقه سوم دانشکده-ساختمان جدید 

زمان برگزاری: ساعت ۱۱:۴۵ الی ۱۳

 

رمز و راز تغییر,دانش شرطی کردن موفقیت

نویسنده معروفی در زمینه مدیریت و روان شناسی می گوید: 

من همیشه از این که می توانم تغییرات پایداری را در افراد به وجود آورم به خود مغرور بودم. اما یک روز از خواب غفلت بیدار شدم. مردی که زمانی به کمک من سیگار را ترک کرده بود, نزدم آمد, 

سیگاری روشن کرد و گفت (تو موفق نشدی) 

من که کنجکاو شده بودم پرسیدم (منظورت چیست؟) گفت: پس از جلسه ای که با هم داشتیم, به مدت دو سال و نیم سیگار نکشیدم. اما یک بار در اثر فشار روحی, سیگاری روشن کردم و از آن موقع تاکنون دوباره به سیگار پناه آوردم. همه اش تقصیر تو بود! تو ذهن مرا به طور کامل برنامه ریزی نکرده بودی! 

گرچه صحبت های این مرد خالی از خشونت نبود اما نکته مهمی را به من آموخت. من دریافتم که ما باید شخصا مسئولیت تغییرات خود را به عهده بگیریم. هیچکس نمی تواند ذهن شما را برنامه ریزی کند در حقیقت این شما هستید که باید خود را شرطی کنید. 

هر تغییری که در خود ایجاد کنیم,فقط جنبه موقت دارد مگر اینکه خود را (و تنها خود و نه کسی یا چیزی دیگر را) مسئول ایجاد آن تغییر بدانیم.

درود بر همه دوستان 

با یک روز تاخیر 

روز هممون مبارک

همکاری با وبلاگ انجمن

از تمامی دوستانی که علاقه مند به همکاری با وبلاگ انجمن در جهت ارتقاء آن هستند دعوت می شود تا از طریق بخش نظردهی اطلاعات خود را برای ما ارسال کنند.

بازدید از تالار بورس

طبق هماهنگی های به عمل آمده، روز دوشنبه 23 آذر ماه از ساعت 11 الی 15، انجمن علمی مدیریت بازدید علمی از تالار بورس خواهد داشت. لذا از دانشجویان علاقه مند دعوت می شود برای ثبت نام این بازدید، از روز دوشنبه 16 آذر به دفتر انجمن علمی مراجعه فرمایند.   

برگزاری کلاس آموزش فن search و رزومه نویسی

کلاس آموزش فن search و رزومه نویسی، روز چهارشنبه 18 آذر، ساعت 8 الی 12 برگزار می‌شود. بدین وسیله از علاقه مندان دعوت می‌شود برای ثبت نام به دفتر انجمن علمی مدیریت مراجعه کنند.

مسابقه کتابخوانی و نقد کتاب

 

به اطلاع می‌رساند، مسابقه کتابخوانی که قرار بود در تاریخ 9 آذرماه برگزار شود، به دلیل برخی ناهماهنگی‌ها، در این تاریخ برگزار نخواهد شد. و به روز چهارشنبه 25 آذر ماه، ساعت 8 صبح، کلاس 7 موکول شد.

ادامه مطلب ...

دعوت به همکاری

مژده به همه‌ی دانشجویان دانشکده

سرانجام پس از گذشت 2 ماه از شروع سال تحصیلی جدید، فعالیت‌های انجمن علمی مدیریت به گونه ای شکل گرفته است که برای دستیابی به اهداف خود، به کمک همه‌ی دوستان هم‌دانشکده‌ای و هم‌دانشگاهی در این انجمن نیاز داریم. لذا از تمامی دوستان تلاشگر و علاقه مند به فعالیت‌های علمی و تحقیقاتی دعوت می‌شود، برای همکاری با انجمن علمی مدیریت به دفتر این انجمن مراجعه کنند.

ما بهترینیم

قابل توجه دانشجویان دانشکده

انجمن علمی مدیریت به نمایندگی از دانشگاه شهید بهشتی در کنفرانس بین المللی مدیریت که در تاریخ 26 آذرماه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد، غرفه‌ای برای به نمایش گذاشتن دستاوردهای انجمن علمی و دانشکده خواهد داشت. به همین منظور دوستان شما در انجمن علمی در تلاشند، تصویری متفاوت از دانشکده مدیریت و حسابداری و دانشجویان آن به نمایش گذارند.

به این وسیله، از تمامی دوستان علاقه مند و خلاق دعوت می‌شود تا با همکاری‌ها و ایده‌های خود به ما کمک کنند، تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن، این هدف را محقق سازیم.

گزارش نشست دانشجویان رشته مدیریت مالی با آقای دکتر بدری

در این نشست که روز دوشنبه 2/9/1388 ساعت 14:30 در کلاس 301 دانشکده و به هماهنگی انجمن علمی مدیریت انجام شد، آقای دکتر بدری به سؤالات دانشجویان در ارتباط با رشته مدیریت مالی پاسخ داد. این نشست با هدف آشنایی دانشجویان ورودی جدید با رشته مدیریت مالی برگزار شد و دانشجویان در این نشست به پرسش و پاسخ با مدیر گروه مدیریت مالی دانشکده پرداختند.

  

ادامه مطلب ...

یک سوال ساده

از انجمن علمی مدیریت چه می‌خواهید؟

درباره نمایشگاه کتاب انجمن علمی

نمایشگاه کتاب‌های مدیریتی انجمن علمی، روز دوشنبه 2/9/88 به پایان رسید. نمایشگاهی که قرار بود تنها یک هفته و در هفته کتاب برپا باشد، اما به دلیل استقبال دانشجویان دانشگاه به مدت یک هفته دیگر تمدید شد.

در برگزاری این نمایشگاه، انجمن علمی مدیریت با مشکلات گوناگونی روبرو شد. از هماهنگی با ناشرین گرفته تا جذب افرادی برای امور اجرایی نمایشگاه در طول برگزاری آن.

ادامه مطلب ...