انجمن علمی مدیریت دانشگاه شهید بهشتی

وبلاگ عمومی دانشجویان رشته مدیریت

انجمن علمی مدیریت دانشگاه شهید بهشتی

وبلاگ عمومی دانشجویان رشته مدیریت

یک سوال ساده

از انجمن علمی مدیریت چه می‌خواهید؟

نظرات 9 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 4 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:28 ق.ظ

سلام . من خودم از بچه های مدیریت بازرگانی شهید بهشتی هستم . و دوستد ارم بیشتر توی برنامه هایی شرکت کنم که بیشتر challengداشته باشه و بحث و گفتگوی متقابلش بیشتر باشه...

قطعا با حضور دوستانی که اهل مطالعه هستند جلساتی که انجمن علمی برگزار می‌کند هم علمی تر و هم چالشی تر خواهد بود.

ک.ش چهارشنبه 4 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 07:03 ب.ظ

به نظر من انجمن علمی مدیریت روند بسیار خوبی را طی کرده و تنوع نسبتا خوبی در فعالیتهای آن ایجاد شده. کتابهای موجود در نمایشگاه کتاب بسیار خوب بودند اما به نظر من بهتر است برای امور اجرایی بیشتر از بچه های فعال در انجمن کمک بگیرید و به بچه ها بگویید که آیا هرکس که تمایل داشته باشد می تواند در امور اجرایی کمک کند یا نه؟‌به طور مثال ممکن است بسیاری از بچه ها توانایی فروش خوبی داشته باشند. همچنین امیدوارم به نشریه جدید انجمن بیشتر اهمیت دهید. اگر جلسات انجمن و هم اندیشی هم با همین جدیت ادامه یابند مطمئنا به نتایج بسیار خوبی خواهیم رسید.

ما دوست داشتیم از بچه هایی که علاقه مند به حضور در نمایشگاه و همیاری انجمن علمی بودند استفاده کنیم ولی متاسفانه بجز افرادی که در نمایشگاه حضور داشتند کسی اعلام آمادگی نکرد.
با این وجود مشتاقانه منتظر کسانی هستیم که در امور اجرایی انجمن علمی حاضرند ما و سایر دوستان را کمک کنند.

م.آ پنج‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:34 ب.ظ

سلام.ممنون به خاطر نمایشگاه کتاب.
من فکر میکنم اگر مجلات خارجی مدیریتی هم برای ترجمه,فروش و هم برای آرشیو خود انجمن گذاشته بشه,خوبه;چون مجله ها به روز هستن و متنوع.
و اینکه با سایت های انجمن علمی دانشکده های مدیریت دیگه هم در تعامل باشیم ,برای پیشرفت میتونه مفید باشه.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:41 ب.ظ http://http://www.parsinvestopedia.com/index.php?title=%D8%B5%D9

[ بدون نام ] سه‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 07:15 ب.ظ

یه کم به ما ورودی جدیدا توجه بشه.ما هنوز سر در گمیم

ورودی جدید عزیز
لطفا تشریف بیارید دفتر انجمن علمی در این باره با هم صحبت کنیم

[ بدون نام ] یکشنبه 29 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:25 ب.ظ

سلام.میخواستم ازتون خواهش کنم اگه همکانش هست کلاس آموزش نجوم برگزار کنین.

دوست عزیز چون برگزاری این کلاس در حیطه فعالیت های ما نیست امکان تشکیل این کلاس از طریق انجمن علمی مدیریت امکان پذیر نیست.

کیانا فرخی جمعه 23 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 06:12 ب.ظ

گفتم کامنت بذارم راحت تر از این است که میل بزنم! یه پیشنهاد داشتم که به نظر خودم جالب و کارامد اومد.چون خودم همیشه این مشکلو داشتم . گفتم اگر برای اطلاع ورودیا یه توضیحی راجع به سبک هرکدوم از استادای دانشکده بدیم(چون بالاخره خیلی هاشون رو تجربه کردیم)البته تا جایی که حمل بر بی ادبی نشه مثلا بگیم شیوه درس دادنشون نمره دادنشون حضور غیاب کردنشون یا کتابشون چیه تا بچه ها بدونن با کی کلاس بردارن.یه خورده روش فکر کنین شاید ایده جالبی بود

پگاه خلیلی پنج‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:11 ق.ظ

ما رو ببرید اردو:)

[ بدون نام ] سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:45 ب.ظ http://avin.afshar@yahoo.com

به نظرمن انجمن دانشکده فوق العاده عالی کار میکنه باتشکر وخسته نباشید به شماعزیزان یه پیشنهاد داشتم اگه امکانش هست از شرکت ها به هماه اساتید دیدن کنیم.

در ترم آینده حتما این کار رو انجام خواهیم داد.
ممنون از پیشنهاد شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد