انجمن علمی مدیریت دانشگاه شهید بهشتی

وبلاگ عمومی دانشجویان رشته مدیریت

انجمن علمی مدیریت دانشگاه شهید بهشتی

وبلاگ عمومی دانشجویان رشته مدیریت

راهنمای انتخاب واحد دانشجویان رشته مدیریت مالی

دانشجویان رشته مدیریت مالی برای انتخاب واحد خود می توانند از برنامه پیشنهادی زیر که مورد تایید گروه مدیریت مالی است استفاده کنند. 

(در ابتدا عکس زیر را در کامپیوتر خود ذخیره و سپس از آن استفاده کنید.)

نظرات 5 + ارسال نظر
یحیی شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:10 ب.ظ

مرسی .

کمک نیاز داشتین خبر بدین در خدمتیم.


چاکر هر چی بامرامه

رفیعی دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:07 ق.ظ

باعرض سلام
میشه اگه ممکنه راجع به آسیب شناسی مالی مقاله ای یا کتابی معرفی کنید
پروژه دارم ممنون میشم اگه یه خبری بدین
مرسی
یاعلی

مجیدگودرزی سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:51 ب.ظ http://arman1384.blogfa.com

باسلام. عالی بود.من هم یک وبلاگ دارم بنام "مقالات مدیریت مالی" سر بزنیدواگرخوب بودلینک بفرمایید.تااین رشته بهترشناسانده شود.باسپاس

negar پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:10 ب.ظ

سلام بچه ها



من هم دانشگاهیتون بودم کلی خاطره دارم اومدم سر زدم وبلاگ خوبی دارین .

یه چیزی رو می خواستم بهتون بگم برای اونایی که دنبال یه کاره پاره وقت با درآمد خوب هستند.



استخدام مدرس جهت تدریس در مدارس ابتدایی و راهنمایی

برای کلیه رشته ها و کلیه شهرهای ایران نیرو میخواد



هم کار با پرستیژ بالا ست

هم رزو مه کاری واستون میشه

هم درآمدش خیلی خوبه

هم می توانین با وقت خودتون تنظیم کنین



این گفتم چون من خودم زمان دانشجوییم خیلی به کار احتیاج داشتم ولی نبود.

پیشنهاد می کنم از دست ندین .

برای ثبت نام کافیه اسمتون ، شهرتون و ایمیلتون روبه شماره پیامک

30009900002424

پیامک کنید.



خودشون باهاتون تماس میگیرن

یکی از دوستامو فرستادم خیلی راضیه



به دوستاتون هم بگین ثواب داره

negar پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:11 ب.ظ

سلام بچه ها



من هم دانشگاهیتون بودم کلی خاطره دارم اومدم سر زدم وبلاگ خوبی دارین .

یه چیزی رو می خواستم بهتون بگم برای اونایی که دنبال یه کاره پاره وقت با درآمد خوب هستند.



استخدام مدرس جهت تدریس در مدارس ابتدایی و راهنمایی

برای کلیه رشته ها و کلیه شهرهای ایران نیرو میخواد



هم کار با پرستیژ بالا ست

هم رزو مه کاری واستون میشه

هم درآمدش خیلی خوبه

هم می توانین با وقت خودتون تنظیم کنین



این گفتم چون من خودم زمان دانشجوییم خیلی به کار احتیاج داشتم ولی نبود.

پیشنهاد می کنم از دست ندین .

برای ثبت نام کافیه اسمتون ، شهرتون و ایمیلتون روبه شماره پیامک

30009900002424

پیامک کنید.



خودشون باهاتون تماس میگیرن

یکی از دوستامو فرستادم خیلی راضیه



به دوستاتون هم بگین ثواب داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد