انجمن علمی مدیریت دانشگاه شهید بهشتی

وبلاگ عمومی دانشجویان رشته مدیریت

انجمن علمی مدیریت دانشگاه شهید بهشتی

وبلاگ عمومی دانشجویان رشته مدیریت

نشریه نگاره منتشر شد

نشریه نگاره منتشر شد

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:09 ب.ظ

سلام
چطور می شه تهیه کرد؟

به دفتر انجمن علمی مدیریت و یا به محل فروش محصولات علمی فرهنگی انجمن علمی مدیریت واقع در طبقه دوم دانشکده مدیریت و حسابداری مراجعه کنید.

یاسر یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:17 ب.ظ

سلام !امید وارم که حال همه ی بچه های زحمت کش انجمن خوب باشه!خواستم یه خواهشی بکنم! اجازه بدیددر شماره های بعدی مجله من هم زحمت بکشم!!!!!{زحمت....}!!!!خوب باشه زحمت نمی کشم کمکتون مینم!باشه؟

از همه کسانی که علاقه دارن تو هر فعالیتی از طرف انجمن علمی مدیریت شرکت کنن دعوت می کنیم که ما رو تنها نذارن. قطعاْ نشریه نگاره به کمک همه ما احتیاج داره.
منتظر شما هستیم

مجتبی قربانزاده سه‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:48 ق.ظ http://www.com

سلام
خسته نباشید
از انتشار این نشریه خیلی خوشحال شدم.

من عضو انجمن علمی هستم اما تا به حال فقط یک بار اون هم برای ثبت نام به انجمن علمی اومدم.
اگه یه وقت کمک کامپیوتری و نرم افزاری (گرافیک) خواستید با کمال میل در خدمتتون هستم...
موفق باشید

یاسر جمعه 14 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:04 ب.ظ

فرداغ میام برای ثبت نام!ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد