ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
ادگار واتسون هو روزی به شوخی گفت: «هیچ کس تا وقتی نداند بعداً نوبت حرف زدن اوست، به صحبتهای شما گوش نخواهد داد.» متأسفانه این شیوه ارتباطی مردم در این روزهاست. اما مردمان مؤثر به خوبی از ارزش والای شنوندهی خوب بودن آگاهند. به عنوان مثال یکی از این افراد برجسته بر روی دیوار اتاق خود، این جمله را نصب کرده بود: «تا وقتی همه با هم حرف میزنید، هیچ کس چیزی یاد نخواهد گرفت.» و یا دیگری میگفت: «در گوش هر رهبر باید گوشوارهای از صدای مردم باشد.»
به مزایای گوش کردن دقت کنید. گوش کردن:
در نگاه اول، گوش کردن به دیگران، فقط برای آنها سودمند به نظر میرسد. اما شما فواید آن را در زندگی خود نیز حس خواهید کرد. یعنی توانایی ایجاد روابط ماندگار، جمعآوری اطلاعات با ارزش، شناخت و درک بهتر خود و دیگران.
۲۵ راه برای پیروزی با مردم نوشته جان سی مکسول
از امروز به حرفهای دیگران دقیقتر گوش کنیم.
خدای در انتظار آنم که زیباترین اتفاقات رخ دهد، گرچه هیچ چیز روی زمین این ندا را تایید نمی کند اما... قلبیم سرشار از یقین است...
سلام دوستان گلم ....واقعا از من از زحمت های بی دریغ شما ممنونم !!!!!
کوتاه و جالب . ممنون
از این به سعی می کنم بیشتر و بهتر گوش کنم
الن اغار ماسن. عالی بود .مرسی
خوب است. اما به نظر من مطالب شما بیشتر از اینکه بخواد در مورد مدیریت باشهُ بیشتر نکته اخلاقی و اطلاعات عمومی هستش. البته این صرفا نظر منه!!
خوب گوش دادن می تونه یکی از ویژگی های بزرگ و مهم برای یک مدیر باشه .چون مدیری موفق تره که از نقطه نظرات دیگران هم استفاده کنه و اینکار با گوش دادن به حرفای دیگران انجام میشه چون گاهی افراد مستقیما نظری یا پیشنهادی نمیدن و این مدیره که باید از بین حرفها نظرات رو بیرون بکشه .این یک مهارت می تونه باشه که خیلی ها از داشتنش عاجز اند!!!