انجمن علمی مدیریت دانشگاه شهید بهشتی

وبلاگ عمومی دانشجویان رشته مدیریت

انجمن علمی مدیریت دانشگاه شهید بهشتی

وبلاگ عمومی دانشجویان رشته مدیریت

زندگی برایان تریسی از زبان برایان تریسی

زندگی برایان تریسی از زبان برایان تریسی 

من در آغاز زندگی به جز داشتن یک ذهن کنجکاو از مزایای چندانی بهره مند نبودم.درمدرسه درس نمی خواندم و دست آخر هم ترک تحصیل کردم. سالها به کارهای سخت یدی مشغول بودمدر جوانی در یک کشتی باربری کار پیدا کردم و بیش از هشتاد کشور را در پنج قاره جهان دیدم وقتی دیگر نتوانستم کار یدی پیدا کنم از این خانه به آن خانه می رفتم و با درصد معینی که از فروش کالاها نصیبم می شد گذران زندگی می کردم . مدتها درگیر فروش اجناس مختلف بودم تا اینکه یک روز از خود پرسیدم :  ادامه مطلب ...

بیوگرافی آنتونی رابینز و کتابهای رابینز

بیوگرافی آنتونی رابینز و کتابهای رابینز

آنتونی رابینز بیش از نیمی از عمر خود را صرف کمک به دیگران کرده است، تا عظمت وجود و خصوصیات بی همتای خود را کشف و آنها را بهتر سازند. او یکی از موفقترین افراد ایالات متحده در زمینه بهبود عملکرد دیگران است. وی بنیانگذار و ریس هیأت مدیره بنیاد آنتونی رابینز است که به منظور کمک به افراد برای رسیدن به موفقیتهای فردی و حرفه ای تأسیس شده است. رابینز برای بهبود عملکرد کارکنان، با سازمانهایی از قبیل IBM، American express، Mac Daglas ، AT&T و ارتش ایالات متحده و همچنین تیمهای ورزشی لس آنجلس و قهرمانان مدال طلای المپیک همکاری داشته است...  ادامه مطلب ...