انجمن علمی مدیریت دانشگاه شهید بهشتی

وبلاگ عمومی دانشجویان رشته مدیریت

انجمن علمی مدیریت دانشگاه شهید بهشتی

وبلاگ عمومی دانشجویان رشته مدیریت

درباره نمایشگاه کتاب انجمن علمی

نمایشگاه کتاب‌های مدیریتی انجمن علمی، روز دوشنبه 2/9/88 به پایان رسید. نمایشگاهی که قرار بود تنها یک هفته و در هفته کتاب برپا باشد، اما به دلیل استقبال دانشجویان دانشگاه به مدت یک هفته دیگر تمدید شد.

در برگزاری این نمایشگاه، انجمن علمی مدیریت با مشکلات گوناگونی روبرو شد. از هماهنگی با ناشرین گرفته تا جذب افرادی برای امور اجرایی نمایشگاه در طول برگزاری آن.

با وجود تمام این مشکلات، خشنودیم از این‌که توانستیم نمایشگاهی را برگزار کنیم که تحسین همگان را برانگیزد. نظر دانشجویان را به مباحث علمی جلب کند و کتا‌ب‌هایی را به دانشجویان معرفی نماید که بیش از هر کتاب دیگری، جای خالیشان در محیط‌های علمی احساس می‌شود.

دراین نمایشگاه سعی‌مان بر آن بود تنها کتاب‌های مرتبط با رشته مدیریت به نمایش گذاشته شود و تلاش خود را کردیم تا از بنام‌ترین ناشرین که در زمینه انتشار کتاب‌های مدیریتی فعالند، دعوت به عمل آید. تماس‌های متعددی با ناشرین کتاب‌های مدیریتی گرفته شد و در نهایت با مذاکراتی که صورت گرفت، با ناشرین زیر به توافق رسیدیم:

 سازمان فرهنگی فرا

مؤسسه خدمات فرهنگی رسا

نشر چالش

انتشارات ابوعطا

انتشارات سارگل

انتشارات سیته

انتشارات مبلغان

پخش کتاب ققنوس

که کمال تشکر و قدردانی را از ناشرین محترم داریم.

علی‌رغم تمام کاستی‌هایی که در برگزاری این نمایشگاه وجود داشت، تجربه ای تازه نصیب دوستان شما در انجمن علمی شد. امیدواریم با بکارگیری این تجربیات، شاهد نمایشگاهی پربارتر، منظم‌تر و علمی‌تر در نیمه تحصیلی پیش‌رو باشیم.

در پایان، باید از کسانی نام برد که با حضور تمام‌وقت خود به برگزاری هر چه بهتر این نمایشگاه کمک کردند و بدون شک، برگزاری این نمایشگاه بدون حضور این عزیزان امکان پذیر نبود.

خانم کاوئی، خانم سلامتی، آقای مرادی، آقای قربانی، خانم گرشاسبی و آقای نجفی، ازهمه شما ممنونیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد