انجمن علمی مدیریت دانشگاه شهید بهشتی

وبلاگ عمومی دانشجویان رشته مدیریت

انجمن علمی مدیریت دانشگاه شهید بهشتی

وبلاگ عمومی دانشجویان رشته مدیریت

هم اندیشی با موضوع خلاقیت

سلسله نشست های هم اندیشی با موضوع خلاقیت از روز سه شنبه  88/09/24 آغاز میگردد.

جلسات هم اندیشی هر سه شنبه ساعت 11:45 در کلاس 7 تشکیل میشود.   

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 25 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:37 ب.ظ

من یکی دیگه انگیزه ای برای شرکت تو کارگروهای شماندارم چون اصولا تشکیل نمیشن یعنی سومین باره که خبری از کلاسا نیست. بایدحتما ازترم دیگه جبران کنید البته لطفا.راستی یه کم روی مناسبتاکارکنین ماکه هیچی ازروزدانشجو نفهمیدیم.

در رابطه با کارگروه فلسفه تمام انتقادهایی که از ما میشه درست و بجاست و قول میدیم که کارگروه فلسفه، از نیم سال تحصیلی آینده جلساتش رو به صورت منظم برگزار کنه، در غیر این صورت یه فکری به حالش خواهیم کرد.
در مورد این که کلاسهای هم اندیشی تشکیل نمیشه، باید این سؤال رو از همه دانشجویان دانشکده و یا لااقل از شما بپرسیم که چرا روز سه شنبه 24/9/88 یا اصلاً نیومدید و یا بعد از ساعت 12:15 اومدید یعنی اینکه دیر اومدید. چون ما از ساعت 11:45 تا 12:15 جلوی کلاس 7 روی نیمکت نشسته بودیم و افسوس می خوردیم به اینکه چرا فقط باید سه نفر برای شرکت در این نشست حضور پیدا کنند؟
ما تا امروز مناسبت های زیادی رو داشتیم که خیلی از اونها رو از دست دادیم و آخری اونها روز بیمه و هفته پژوهش بود. اما در دو مناسبت ما مراسم ویژه داشتیم، یکی هفته کتابخوانی بود که در اون هفته نمایشگاه کتاب برگزار کردیم. و دیگری روز دانشجو بود که به مناسبت این روز ما از ابتدای هفته جاری اقدام به برگزاری نمایشگاه نقاشی کردیم و در نمایشگاه تنها از آثار دوستان دانشجوی خودمون استفاده کردیم.
برنامه های دیگه ای هم داشتیم که متأسفانه به دلیل برخی محدودیت ها، با اونها موافقت نشد.
در پایان هم باید بگیم که به همراهی و کمک بچه های دانشکده شدیداً احتیاج داریم برای اینکه برنامه هامون منظم تر برگزار بشه و دیگه هیچ مناسبتی رو از دست ندیم.
از انتقادتون هم ممنونیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد