انجمن علمی مدیریت دانشگاه شهید بهشتی

وبلاگ عمومی دانشجویان رشته مدیریت

انجمن علمی مدیریت دانشگاه شهید بهشتی

وبلاگ عمومی دانشجویان رشته مدیریت

پیام تسلیت


 استاد گرامی، جناب آقای دکتر عالم تبریز

با نهایت تاسف و تاثر درگذشت پدر گرامیتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض می‌نماییم و از خداوند منان برای شما و نزدیکان آن مرحوم صبر و بردباری طلب می کنیم.

نظرات 7 + ارسال نظر
حورا هنردوست جمعه 29 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:05 ب.ظ

من هم به نوبه خودم به استاد عزیزمون تسلیت عرض می کنم.

علی امامی جمعه 29 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:02 ب.ظ

روحشون شاد

نغمه غفوری شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:59 ق.ظ

تسلیت عرض میکنم .
روحشون شاد

کیانا فرخی شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:45 ب.ظ

آقای دکتر تسلیت عرض می کنم.
روحشون قرین آرامش

2010 جمعه 5 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:20 ب.ظ

از طرف منم بهشون تسلیت بگین.

این دکتر عزیز هنوزم مثل دهه ۷۰ بس که از دانشگاه آزاد کلاس میگیره میاد سر کلاس چرت خنک میزنه؟

فاطمه حبیبی یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:59 ق.ظ

عرض تسلیت به این استاد عزیز و گرامی

تا فردا جمعه 12 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:52 ب.ظ

به اصغر عالم تبریز هم تسلیت میگیم که آخرش معلون نشد چی درس میده ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد