انجمن علمی مدیریت دانشگاه شهید بهشتی

وبلاگ عمومی دانشجویان رشته مدیریت

انجمن علمی مدیریت دانشگاه شهید بهشتی

وبلاگ عمومی دانشجویان رشته مدیریت

تبریک سال نو تحصیلی

بدین وسیله سال نو تحصیلی را به همه دانشجویان و اساتید تبریک عرض می کنیم و سالی پربار را برای همه آرزومندیم.

نظرات 13 + ارسال نظر
سعیده یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:32 ب.ظ

سلام
من دانشجوی دانشگاه شریف هستم. در سایت دانشکده مدیریت شهید بهشتی زیاد گشتم اما نتونستم لیست دروس کارشناسی ارشد گرایش مدیریت صنعتی را پیدا کنم؟ می تونید راهنماییم کنید؟

به زودی لیست دروس کارشناسی ارشد گرایش صنعتی رو به ایمیل شما ارسال میکنیم.

لیلی.... یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:01 ب.ظ

سلام. من ودوستام با وورود به وبلاگتون یه دنیای جدید از اطلاعات مدیریتی با زبان ساده ولی دقیق رو پیدا کردیم.با اینکه ما دانشجوی بهشتی نیستیم ولی صادقانه میگیم که در مقایسه با بقیه ی وبلاگها وسایتهای اطلاع رسانی به نظر ما شما برترین هستید. ادب حکم میکنه که از تلاشتون بینهایت تشکر کنیم. .....ممنون.....

ما هم از طرف همه ی دوستانی که با ارسال مطالبشون برای انجمن علمی مدیریت به بهتر شدن روز به روز این وبلاگ کمک کردند از شما تشکر میکنیم که این وبلاگ رو که متعلق به خود شماست انتخاب کردید. امیدواریم بتونیم با کمک همه دانشجویان مدیریت محیطی رو ایجاد کنیم تا بتونیم همه به بهترین شکل ممکن از اون سود ببریم.
باز هم از شما و دوستانمون تشکر میکنیم

سعیده سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:49 ب.ظ

سلام داشنجویان مدیریت دانشگاه شهید بهشتی تا بحال درسی با عنوان مهندسی مجدد فرایند کسب و کار پاس کرده اند؟ نامی از این درس در دانشگاه شهید بهشتی تا بحال شنیده اید؟نام انگلیسی این درس:
Business Process Reengineering (BPR)
است. اگر در ترم جاری اطلاعی در رابطه با ارائه این درس دردانشکده مدیریت دانشگاه شهید بهشتی داشتید ممنون میشم به من اطلاع بدید تا من بتونم سر کلاساشون حاضر بشم.

حتما به شما اطلاع خواهیم داد
موفق باشید

مهسا سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:48 ب.ظ

سلام
وبلاگ خوبی دارید . من لیسانس صنایع دارم ، واسه ادامه تحصیل بین کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی و مدیریت فناوری اطلاعات دو دل هستم و مخصوصا راجع به مدیریت IT با تمام علاقه که بهش دارم ، اطلاعات چندانی ندارم . مخصوصا راجع به آینده شغلیش . ممنون می شم منو راهنمایی کنید .

با تشکر از نظر شما. درصورتی که بتونیم اطلاعات مفیدی براتون جمع آوری کنیم حتما تا هفته آینده به ایمیل شما ارسال میکنیم.
موفق باشید

دبیرخانه کنفرانس ملی مدیریت، نوآور پنج‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:36 ب.ظ http://www.emishiraz.com

مدیریت محترم وبلاگ.
با سلام و تحیات
احتراما آدرس وبسایت کنفرانس ملی مدیریت، نوآوری و کارآفرینی به حضورتان ارسال شده است. خواهشمند است لینک آن را در وبسایت خود قرار دهید. با آرزوی توفیق الهی
www.emishiraz.com

مجتبی یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:57 ب.ظ

با عرض سلام خدمت بچه های رشته مدیریت من از امروز عضو شدم .
خواستم سئوال کنم چطور می شود مجلات مدیریت را دانلود رایگان کرد . مانند( توسعه مدیریت )

دانلود مجلات معمولا تنها در صورتی امکان پذیره که اون مجله وبسایتی داشته باشه و فایل مربوطه رو خودش در دسترس مراجعیه قرار بده. مثل مجله تحقیقات مالی
اما شما اگه دانشجوی دانشکده مدیریت بهشتی هستید میتونید به کتابخونه دانشکده مراجعه کنید. در اونجا آرشیو کامل مجلات وجود داره که میتونید بخشهای مورد نیازتون رو کپی کنید.
همینطور میتونید به کتابخونه مرکزی دانشگاه طبقه دوم مراجعه کنید. آرشیو مجلات اونجا هم هست. فایل مجلات رو هم میتونید از طریق کتابخونه مرکزی و سیستم نمایه دریافت کنید.

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:19 ب.ظ

علت ضعف شدید در عملکرد انجمن علمی با وجود گذشتن یک ترم کامل از سال تحصیلی چیست؟‌ حتی وبلاگ هم به روز نمی‌شود.

ممنون از حساسیت شما نسبت به این موضوع
انجمن علمی فعالیت هاش به شکلی هستش که سال به سال نفرات و فعالین اون تغییر می کنن. و اعضای هسته مرکزی هستن که تصمیم میگیرن فعالیت ها به چه شکلی باشه. فعالیت های امسال نسبت به سال گذشته ضعیف تر نشده بلکه شکل اون تغییر کرده. سال گذشته بیشتر برنامه ها به صورتی بود که مخاطب برنامه ها شاید طیف وسیع تری از بچه ها بودند. اما امسال برنامه ها هدفمند تر و مخاطبی خاص داره. مثلا کارگاه آموزشی بورس که برگزار شد.
دلیل به روز نشدن وبلاگ هم اینه که امسال اعضا تصمیم گرفتن فعالیت های خودشون رو متمرکز به وبسایت انجمن علمی کنن و به همین دلیل وبلاگ به روز نمیشه.
آدرس وبسایت هم اینه:
www.modirsbu.com

[ بدون نام ] یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:13 ب.ظ

جالبه که راجع به این وبسایت هم هیچ اطلاعاتی پیش از این ارایه نشده بود. در هر حال انجمن علمی تا پیش از این متعلق به تمام دانشجویان دانشکده بود و مخاطب آن تعدادی انگشت شمار نبودند که شاید تعدادی از آنها چون دوستانی در انجمن دارند می‌توانند از برنامه‌ها آگاه شوند. مگر یکی از اهداف انجمن علمی ارتقای سطح علمی دانشکده و دانشجویانش نیست؟ این انگشت شمار بودن مخاطبان ضعف محسوب نمی‌شود؟‌همه ما فعالیتهای کسترده انجمن علمی و برنامه‌های متنوع آن را از ترمهای گذشته به یاد داریم.

یه چیزی که در مورد انجمن علمی باید بدونیم اینه که این انجمن متعلق به همه ست و واقعا هم همینطوره. هر فردی میتونه بیاد تو انجمن و یه فعالیتی رو شروع کنه. اولش شاید یه مقدار سخت باشه همونطور که برای همه ما همینطور بوده.
اینکه شما الان مطرح میکنید انجمن قبلا متعلق به همه بوده اما الان محدود شده به چند نفر شاید درست باشه. حتما یه اشکال و یا ایرادی تو عملکرد انجمن علمی هست که شما به عنوان یه ناظر به این موضوع انتقاد دارید.
این انگشت شمار بودن مخاطبان اگه وجود داشته باشه یه ضعف به حساب میاد و ما دانشجویان دانشکده مدیریت موظف هستیم که ایرادات رو گوشزد کنیم.
متاسفانه به دلیل اینکه این وبلاگ احتمالا توسط هیچ یک از اعضای اصلی انجمن علمی مورد توجه قرار نمیگیره، پس انتقاد شما از این طریق کارساز نیست، پس به عنوان یه پیشنهاد میتونید به دفتر انجمن علمی مراجعه کنید و مستقیما انتقاد خودتون رو مطرح کنید.
با تشکر از شما

A سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:56 ق.ظ http://WWW.ABE87.BLOGFA.COM

وبلاگ خوب و پر محتوای دارید
اگر مایل به تبادل لینک هستید ما رو با نام "مهندسی آب زنجان" لینک کنید سپس ما رو خبر کنید لینکتون کنیم

ممنون از شما.

افتخارسادات حسینی یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:23 ق.ظ

با عرض سلام و ارادت
من یکی از دانشجویان مدیریت مالی یکی از دانشگاه های تهران هستم و این ترم درس تجزیه تحلیل صورت های مالی داریم. می خواستم بدونم دوستانی که این درس رو گذروندند یا در حال گذروندنش هستند نام دقیق کتاب یا منبعی که مطالعه می کردند ، چی بوده؟ ممنون میشم اگر دوستان در اسرع وقت نام دقیق منبعشون رو ذکر بفرمایند/.

مدیران ایران سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:48 ب.ظ


با سلام از این آدرس می توانید شش مورد کاوی مدیریتی را به رایگان دانلود کنید :
http://www.1business.ir/index.php?ACT=page&page_id=11

soran جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:06 ب.ظ http://soran102.blogfa.com

با سلام.از مطالب خوبتو لدت بردم

گروه پندار سه‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:55 ب.ظ http://www.pendarsoft.ir

دوره آموزشی کاربرد اکسل درفرآیندهای مالی
مکان: دانشگاه شهید بهشتی- ساختمان فناوری اطلاعات
تلفن: 22407668
مهلت ثبت نام: 17 آبان
شروع دوره: 19 آبان- یکشنیه ها 8:30 تا 12:30
www.pendarsoft.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد